راهنمای خرید دستگاه کارتخوان مناسب

در وهله اول ، مهم است که مشخص کنیم دستگاه کارتخوان چیست.این وسیله ای است که در درجه اول ، انتقال وجوه از مشتریان به مشاغل را از طریق استفاده از کارت های اعتباری یا نقدی تسهیل می کند.شما برای پرداخت های بدون پول نقد به دستگاه کارتخوان اصفهان اعتماد خواهید کرد ، بنابراین یافتن بهترین گزینه برای نیازهای شما مهم است.در اینجا نکاتی را که هنگام خرید دستگاه کارتخوان باید در نظر بگیرید ، آورده شده است.

خرید دستگاه کارتخوان مناسب

انتخاب دستگاه پوز مناسب مستلزم در نظر گرفتن عوامل مختلفی است.دستگاه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.شما باید مطمئن شوید که دستگاه شما متناسب با نیازهای تجاری شماست.یک سیستم فروش می تواند مزایای زیادی برای تجارت شما به همراه داشته باشد.شما همچنین باید به بودجه خود فکر کنید.این یک فاکتور مهم در هنگام انتخاب دستگاه POS برای تجارت شما است ، زیرا قیمت دستگاه های پوز می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

 

استفاده از آن چقدر آسان است – پردازش و پذیرش پرداخت مشتری چه مدت طول می کشد؟ آیا صفحه نمایش ها آسان و بصری هستند؟ در این صورت ، با هر معامله ای در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و در آموزش نحوه استفاده از کارکنان وقت تلف نمی کنید.به دنبال ماشینی بگردید که استفاده از آن آسان باشد و به حداقل آموزش نیاز دارد.اگر درک آن برای شما ، تیم و مشتریان پیچیده باشد ، بی جهت وقت مشتری خود را می گیرید.

نوع کسب و کار – نوع مناسب دستگاه پوز برای شما به کسب و کار شما بستگی دارد.به عنوان مثال ، اگر کافه ، رستوران یا بوتیک لباس را اداره می کنید ، دستگاه پوز کامپیوتری ممکن است برای شما کار کند.اگر صاحب مشاغلی هستید که دائما نیاز به جابجایی دارید ، ممکن است دستگاه کارتخوان سیار در اصفهان برای شما مناسب تر باشد.هر مشاغل متفاوت است و اینکه کدام دستگاه کارتخوان برای تجارت شما بهترین است ، چیزی است که فقط شما می توانید تعیین کنید.

قابلیت حمل – شما هرگز در یک مکان نیستید و سخت افزار شما نیز نباید باشد.به دنبال دستگاه کارتی باشید که قابل حمل و جابجایی آسان باشد ، بنابراین می توانید هرجایی که شما و مشتریانتان هستید پرداخت کنید.

پذیرش کارت – بیشتر گزینه ها همه کارت های اصلی را می پذیرند ، اما مهم است که قبل از خرید این مورد را بررسی کنید.

قابلیت اطمینان – دریافت پول ، حیات تجارت شماست و دستگاه قابل اعتماد برای پرداخت ، کلیدی در روند روان همه امور است.به دنبال یک ماشین با کیفیت بالا باشید که از نظر قابلیت اطمینان از امتیاز خوبی برخوردار باشد ، بنابراین هرگز مجبور نیستید پرداختی را از دست بدهید.

دوره آزمایشی و ضمانت – به دنبال سیستمی بگردید که بتوانید امتحان کنید (مانند یک آزمایش 30 روزه) و در صورت بروز مشکلات دارای ضمانت باشد.همچنین باید به دنبال ماشینی باشید که شامل پشتیبانی باشد ، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید به سرعت از آن کمک بگیرید.

 

چرا برخی مشاغل کارت اعتباری را به خرید نقدی ترجیح می دهند؟

کارتهای اعتباری و سایر پرداختهای الکترونیکی در حال حاضر بسیار محبوب تر از پول نقد هستند.دلایل زیادی برای این روند وجود دارد ، اما در اینجا برخی از دلایل عمده ای را که ممکن است یک کسب و کار ، کارت اعتباری شما را به هر پول نقد ترجیح می دهد ، بررسی می کنیم.

در وقت همه صرفه جویی می کند

همه ما می دانیم که انتظار در صف ، آزار دهنده و تحریک کننده است.در حالی که شما یا شخص دیگری کیف پول خود را جستجو می کنید تا هزینه خرید خود را پای صندوق پرداخت کنید ، اتلاف وقت حتی بیشتر است.معاملات را می توان با کارت اعتباری با سرعت بالایی انجام داد.با کشیدن کارت بانکی در دستگاه پوز و وارد کردن شماره پین ​​خود ، معامله کامل است و شما در حال انجام وظیفه بعدی هستید.

سفارشات بیشتری را پردازش کنید

به دلیل کارت اعتباری است که فروش محصولات از طریق تلفن و اینترنت امکان پذیر شده است.قبل از کارت اعتباری ، مشتریان برای خرید حتما باید به محل خرده فروشی مراجعه می کردند تا پول نقد را پرداخت کنند.کارت بانکی به میزان قابل توجهی میزان مراجعه به مراکز فروش را محدود می کند.این یکی از اساسی ترین اصول تجارت است ، معاملات بیشتر برابر با درآمد بیشتر است که سپس به سود بیشتری تبدیل می شود.

امنیت شدیدتر

با استفاده از کارت های اعتباری و دستگاه پوز ، امنیت بالاتر است.مشاغل هنگامی که پول نقد کمتری در دست دارند ، کمتر سرقت اتفاق می افتد.در طرف مقابل ، فروشندگان و مصرف کنندگان قادر به پیگیری و ثبت تمام خریدها و معاملات خود هستند.این امر همچنین منجر به تلاش کمتر برای کلاهبرداری می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *