نگاهی به مزایا و معایب کارت های پرداخت

کارت های پرداخت ، به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده اند.با این حال ، اگر از آنها به درستی استفاده نشود ، ممکن است دردسرساز باشkد.در اینجا لیستی از مزایا و معایب مربوط به کارت های پرداخت شما آورده شده است.

  • مزایای استفاده از کارت های پرداخت

استفاده از کارت های پرداخت امن تر از حمل پول نقد است.حمل مقادیر زیاد پول نقد هرگز ایده خوبی نیست.کارت اعتباری به شما امکان می دهد فقط در صورت نیاز به پول نقد ، پول دریافت کنید ، در حالی که از آن برای پرداخت بسیاری از خریدهای دیگر استفاده می کنید.
خرید آنلاین و پرداخت صورتحساب – دارندگان کارت می توانند از همه فرصت های خرید آنلاین فوق العاده ای که وجود دارد استفاده کنند و همچنین در بسیاری از موارد به طور منظم صورت حساب پرداخت کنند.
در زمان صرفه جویی می کند.
با استفاده از کارت پرداخت راحت تر می توان هزینه ها را پیگیری کرد.
در کل ، اگر کارت اعتباری با دقت مورد استفاده قرار گیرد ، یک ابزار عالی است.معایب استفاده از کارت های پرداخت

تقلب در کارت های پرداخت – گاهی اوقات کارت های پرداخت نیز ، مانند پول نقد ، می توانند سرقت شوند.آنها ممکن است از نظر فیزیکی به سرقت رفته باشند یا شخصی ممکن است شماره کارت شما را از طریق رسید ، تلفن یا وب سایت سرقت کند.نکته مثبت در اینجا این است که اگر متوجه شوید که کارت یا شماره شما به سرقت رفته است و بلافاصله آن را به بانک خود گزارش دهید ، هیچ خریدی از سوی سارق از شما کسر نمی شود.
کارت به حساب بانکی شما پیوند داده شده است و همه معاملات و برداشت ها به موجودی حساب شما محدود می شود.
چرا مشاغل باید پرداخت با کارت را بپذیرند؟

بسیاری از مشاغل پرداخت کالاها و خدمات خود را با کارت قبول می کنند ، که بدون شک مزایای متمایزی را ارائه می دهد.استفاده از کارت های پرداخت – مانند کارت های اعتباری – می تواند مزایای زیادی را برای تجارت شما ایجاد کند.پذیرش کارت انعطاف پذیری و راحتی را برای مشتریان شما ارائه می دهد و همچنین می تواند به نفع تجارت شما باشد.پذیرش این کارت ها می تواند به شما در فروش بیشتر و رسیدن به مشتریان جدید کمک کند.با این حال ، معایب احتمالی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

مزایای پذیرش کارت های پرداخت برای فروش

پاسخ به ترجیحات مشتری – مردم انتظار دارند بتوانند با کارت پرداخت کنند.
تشویق به خریدهای تراکنشی – مشتری نیازی به همراه داشتن پول نقد ندارد.
اجتناب از فرصت های از دست رفته فروش – اگر مشتری برای دریافت پول نقد خارج شود ، ممکن است برنگردد.
رسیدن به پایگاه گسترده تری از مشتریان – می توانید پرداختی را از طریق تلفن ، پست و آنلاین از مشتریانی که نمی توانند به محل شما برسند بپذیرید.
افزایش امنیت – پول کمتری در محل خود نگهداری می کنید.پذیرش کارت های پرداخت می تواند به این معنی باشد که کسب و کار شما پول نقد کمتری در اختیار دارد که خطر سرقت یا ضرر را کاهش می دهد.
کارت ها می توانند در سطح بین المللی مورد استفاده قرار گیرند و تبدیل ارزها به صورت خودکار انجام می شود – یک روش پرداخت مهم برای مشاغل بخش گردشگری یا کسانی که به مصرف کنندگان خارج از کشور می فروشند.
فروش بیشتر – اگر شغلی هستید که محصولات می فروشید ، پذیرش پرداخت با کارت می تواند به افزایش فروش منجر شود ، زیرا افراد هنگام استفاده از کارت تمایل بیشتری به خرج دارند.

نحوه پذیرش پرداخت با کارت

برای پذیرش پرداخت با کارت در فروشگاه ، باید یک سیستم فروش (POS) خریداری کنید.سیستم POS شامل سخت افزار (مانند کارت خوان اعتباری) و نرم افزار برای پردازش پرداخت های کارت است.مشتریان می توانند کارت خود را با استفاده از دستگاه کارتخوان اهواز وارد یا بکشند و تراکنش به سرعت تأیید یا رد می شود.اگر معامله ای تأیید شود ، حساب تجاری شما وجه را دریافت می کند و ظرف چند روز به حساب بانک تجاری شما منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *